مجله علمی تخصصی علوم انسانی و اسلامی در هزاره سوم
Journal of Humanities and Islamic Science in the Third Millennium
Journal of Humanities and Islamic Science in the Third Millennium
:: شماره جاری : جلد دوره 2 (1400) ، شماره 1
1. بررسی علل سقط جنین به عنوان تهدیدی بر امنیت اجتماعی (مطالعه میدانی: شهرستان قم)
شماره صفحه : 278-269
عاطفه حسن زاده1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (489.71K)
شماره صفحه : 278-269
عاطفه حسن زاده1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (489.71K)
2. نقش مدیریت کلاس در ایجاد علاقه دانش آموزان به درس تربیت بدنی مقطع ابتدایی
شماره صفحه : 285-279
رضا اصغری1، محمد راستگو2، محمد بذرافکن3، آرش دهقانی4،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (369.44K)
شماره صفحه : 285-279
رضا اصغری1، محمد راستگو2، محمد بذرافکن3، آرش دهقانی4،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (369.44K)
3. مبانی و بنیانهای فقهی- حقوقی مقابله به مثل در واقعه شهادت سردار سلیمانی
شماره صفحه : 296-286
محمد صحرایی اردکانی1، سید مسعود فخري2، محمدحسن زاهدي میل سفید3،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (529.10K)
شماره صفحه : 296-286
محمد صحرایی اردکانی1، سید مسعود فخري2، محمدحسن زاهدي میل سفید3،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (529.10K)
4. بررسی جزایی قتل صبر دشمن در عرصه جهاد دفاعی
شماره صفحه : 309-297
سیّد مهدی احمدی نیک1، حبیب یوسف وند2، سیده صدیقه اسلامی زیدانلو3،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (523.11K)
شماره صفحه : 309-297
سیّد مهدی احمدی نیک1، حبیب یوسف وند2، سیده صدیقه اسلامی زیدانلو3،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (523.11K)
5. تاثیر بازی های آموزشی گروهی بر خلاقیت و یادگیری زبان انگلیسی کودکان با در نظر گرفتن نقش میانجی اشتیاق در آموزشگاه میلاد ناحیه ۴ کرج
شماره صفحه : 319-310
الهام سلطانی شایان1، میلاد کیوانلو2،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (640.39K)
شماره صفحه : 319-310
الهام سلطانی شایان1، میلاد کیوانلو2،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (640.39K)
6. آسیب شناسی اجتماعی گسست خانوادها
شماره صفحه : 331-320
الهام حسن زاده1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (527.05K)
شماره صفحه : 331-320
الهام حسن زاده1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (527.05K)
7. بررسی جایگاه علم و عالم در نهج البلاغه
شماره صفحه : 338-332
سعیده جناب زاده1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (451.39K)
شماره صفحه : 338-332
سعیده جناب زاده1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (451.39K)